Subject: D-terminali planeering - täiendavad joonised
From: "Anna Petrova | K-Projekt" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 10 Mar 2025 16:05:31 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Suulise palve ja kokkulepe alusel edastame Terviseametile tehtud
liiklusmüra lisajooniseid – vt manused (tänasele müraolukorrale on peale
kantud perspektiivsed hooned). Tööstusmüra kohta uusi jooniseid ei tehtud,
kuna olemasolev ja kavandatav olukord oluliselt ei erine. Uuringus on
hinnatud tööstusmüra nö maksimaalne variant ning eeldatakse, et ka
tulevikus jääb laevade kasutus samale tasemele.

Vastavalt kokkuleppele lisatakse edastatud joonised mürauuringu koosseisu
ning terviklik uuring laetakse ülesse ka TPRi (sh vajadusel kirjavahetus
Terviseametiga täiendava koostöö kohta) pärast Terviseameti kooskõlastuse
saamist. Hetkel planeering on esitatud linna ametitele ning uue kuupäevaga
uuringu lisamisega võib tekkida ametnikel segadus läbivaatamisel ning
menetlemises, mida püüame vältida.

Loodan, et ettepanek sobib.

Tagasisidet ootama jäädes

Anna Petrova, MSc
projektijuht
mob: +372 522 3816
e-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <https://kprojekt.ee/>

 <https://www.facebook.com/K-Projekt-192521614540782/>
<https://www.instagram.com/kprojekt_as/>
<https://www.linkedin.com/company/k-projekt-as>
<https://www.youtube.com/channel/UCq5sAmeYzl86isPj902KZWA>